livetsomvi

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Välkommen

Av Ida Maja - 15 juni 2012 20:40

Heej och Välkommen till Ida's och Maja's blogg !!
Just nu är det Ida som skriver ,

Jag är tio år men fyller 11 i år och ska börga 5 i höst !!

Maja och jag är lika gammla men jag ska låte henne bäretta om sig själv !!

Jag går på storamellösa skola !!

och hadde vi skolavslutnig !! <3

Jippi och i går kväll så jobbade vi på IP elr jobbade och jobbade men vi satt upp nätt på målen jag och maja är fotbolls tjejor i morgn har vi en cup och då så möter Hoif och Små If varandra :/ ( maja går i hoif och jag (Ida) går i små if )

Det kommer inte vara så jätte kul att möta sin kompis men jaja !! <3

I dag har jag varit på marigeberg och handlat litte saker är nöjd

  

Jag köpte en tröja , ett par ben skyd , jag får så ont i hällen när jag springer på din så jag köpte något stöd till den , och sen köpte jag typ stöd till benskydden som man har över fotbolls strumperna !!

och sen så (idag) så var albin inne på synoptik och provade linsser och han har bästelt !!

Och nu väntar jag på att maja ska komma hem (hon har varit på kalass )

och nu ska jag säga att jag har en annan blogg klicka här !!

 

men jag kan oxå säg att jag har tre katter och en hund som ja hoppar agility men jag hadde en kannin oxå men den dog typ för 3-4 veckor sedan !!

och sen så kör min mamma och pappa folkrace och jag ska börga om 3 år men om jag får en sak som är litte kronglit att skriva men jag kan säga så här att man får en lapp att man får börga köra folkarce litte innan man igänkligen ska det då är det 2 år kvar !! ( man får börga köra folkrace det året man fyller 15 ;) )

 

Men har inge mer att skriva hej då puss på er bloggläsare !!

 

hällsar  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Maja - 16 juni 2012 19:09

Heej i dag har vi haft morotspoolen (fotbool) är skit tröt i benen ,   I dag har jag oxå hoppat agility med TEA (min hund) !!   Alltså jag har inge att skriva så hej då ...

Presentation


Hej här kan du läsa om våra liv och livet som fotboll's tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards